Terugreis naar Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Fook - WaarBenJij.nu Terugreis naar Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Fook - WaarBenJij.nu

Terugreis naar Athene

Door: Theseus (Fook)

Blijf op de hoogte en volg Theseus

18 Februari 2017 | Griekenland, Athene

De reis naar Athene was voor mij minder gelukkig dan ik had verwacht op de reis richting Kreta. Ik had geen spijt voor wat ik had gedaan in mijn eigen belang. Echter voel ik me wel rot over wat er is gebeurt als ik me verplaats in hoe het voor haar gevoelt moet hebben. Oké, we hadden geen storm en oké, er waren geen huilende kinderen, maar ik was ongelukkig en ook bang, ik durfde me niet meer te laten zien aan de goden. Per slot van rekening had ik geen vrienden om mee te praten. Het enige wat ik kon doen ik het schrijven van deze blog, waarvoor ik helaas niets meer te zeggen heb…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus

Pas

Actief sinds 18 Feb. 2017
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 101993

Voorgaande reizen:

18 Januari 2017 - 18 Februari 2017

To Kreta and back again

Landen bezocht: